lördag 3 december 2011

Halvfart på Hispan

Hmm..... går och funderar kring det här med julklappar....
Kan den här vara någonting kanske?












Vet inte om den finns att köpa här i Vadstena,
men nästa helg är jag på helt andra jaktmarker
och vem vet vad man kan finna där?












Den här helgen händer det i stort sett ingenting här på Hispan
jag försöker sova i kapp
trots att det egentligen inte går
men ändå
jag har varit trött i flera veckor så jag ger det gärna ett försök...
...och jag har en fantastisk inspiration alldeles bredvid mig
Lite huvudlös
men alldeles underbar :-)















Varvar skidskytte med handboll och pannkaksvändning
och inväntar med spänning Lalehs dag i "Så mycket bättre"
även om jag är helt övertygad om att övriga artister
aldrig kan göra Lalehs låtar bättre än Laleh själv!
Det omvända däremot....
Det är helt osannolikt egentligen...
aldrig aldrig aldrig
trodde jag att jag skulle bli helt tagen och tårögd av en jävla E-Type-dänga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar