torsdag 15 december 2011

Framåt uppåt vidare

Dagarna är räknade
mitt hjärta lättat
när vi sätter punkt för 2011
gör jag detsamma på AME

Det är tid att gå vidare
vad jag än får för besked nästa vecka
syd eller väst
så är min framtid inte här på Hispan
Livet pågår någon annanstans
och jag vill också vara med...
Att driva runt i ensam eka
kan var skönt i bland
men det räcker nu
det räcker verkligen nu

Efter tre veckor med gamnacke
börjar saker och ting rätas upp och klarna
utom det här med mitt mobilbyte.......
.....för att ännu en gång citera min husgudinna Bodil Malmsten:

"om användaren är korkad spelar det ingen roll hur smart phonen är"


Och fortfarande finns det inget svar på vad Charlie har hittat vid husgrunden
på andra sidan stängslet
men där sitter hon
morgon middag kväll
som en tjur under korkeken.





1 kommentar:

  1. Charlie <3 Vad katter vet är en hemlighet... ;-)
    /C

    SvaraRadera