torsdag 3 november 2011

Helglängtan

Denna oändliga arbetsvecka
morgon efter morgon då jag inte tror att det är sant att klockan ringer REDAN
och trodde jag verkligen att Charlie skulle låta sig luras av vintertiden?
Hahahahahahaha!
Nå ja, Vadstena är vackert även klockan 4 på morgonen
och jag är glad för varje dag jag har Charlie i närheten
och inte går och letar efter henne i avloppsbrunnar och skorstenar
så jag går upp utan gnäll
hennes vilja
min lag
punkt.

Hittade förresten en bildserie från första tiden med Charlie.... och jag måste säga att det syntes redan då att hon inte riktigt är som alla andra ;-)




Och jag lovar, hon har fixat det där med öronen helt själv... 

Handläggarbyte på AF (fjärde på ett år) och ovisshet kring min arbetsträning... Fram till för femton minuter sedan så visste jag inte om jag skulle vara utan sysselsättning på måndag eller inte, men efter lite flashande med blåslampan hörde människan från AF äntligen av sig och gav mig året ut på AME.
Så sorry guys, jag hänger kvar ett tag till!

Snart helg, mycket efterlängtad sådan, då jag faktiskt bara ska vara hemma, själv, och förhoppningsvis ta igen lite förlorad sömn..... och fixa för nästa helg....... som är mer än efterlängtad  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar