tisdag 25 oktober 2011

Elementärt?

Man skulle kunna tro att det är ett otroligt underhållande jobb
det här att trycka ner element i plastramar...















...men jag log faktiskt redan innan jag gick till jobbet
och väl där möttes jag av följande kommentar:
"Se inte så jävla nöjd ut, det är tisdag!"
Okej,
det finns en poäng där...
dagar som till exempel fredag eller lördag skulle onekligen framkalla ett ännu större leende ;-)

Allt annat än glädjande
utan snarare panikframkallande
är följande:


















Bilden förstås av det fåtal stackare som har kommit mig så nära att de vet allt för mycket om mig
och mina Snorkfröken-fasoner....
Det som saknas på bilden
är det som tronat på den lilla svarta pallen sedan 2006
och som nu befinner sig i det som en gång var M&M:s badrum
och som givit namn åt min kommande självbiografi -
"Inte utan min plattång"

Jag lever just nu utan min plattång!!

Så det är inte bara insidan av detta huvud som är i viss obalans
själva höljet pryds också för tillfället av ett och annat som inte är precis som det brukar vara :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar