torsdag 8 september 2011

Lurar i vassen

Jag har verkligen extremt dåligt ansiktsminne
det är pinsamt och besvärligt och mycket opraktiskt
men så är det
Och detta har tydligen att göra med något slags trygghetshormon
som bland annat levereras via bröstmjölk
och som jag saknar...

I mina ådror
flyter ironi
om nu någon skulle undra

My Precious :-)












Men då och då
är jag ytterst allvarlig
som nu
Jag älskar Ane Bruns nya cd "It all starts with one"
trots att den levererades utan signatur
Ane Brun gör mig aldrig besviken..........













I dag var det slyröjning som gällde (igen)
allas favoritsyssla....
Jag hade tack o lov fått med mig mina hörlurar
och kunde lyssna in mig på nya skivan medan jag släpade runt på nedsågade träd och grenar...
Om jag hade tårar i ögonen
så ska ni veta att det var faktiskt riktigt starka vindar i dag...

Fortfarande en ganska så underbar arbetsmiljö....















Söta svanungar på besök :-)















Starka vindar gör min katt extra knäpp
Jag behöver inte en extra knäpp Charlie
Jag skulle däremot behöva sova om nätterna....

Sova? Vad är det? Kan man äta det?
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar