söndag 21 augusti 2011

Slapp söndag

Medan den här mannen målar fram den vassaste getingsommaren någonsin på Rambergsvallen




Mattias Ranegie
BK Häcken






...gör Leeds dagens vackraste självmål...





Patrick Kisnorbo
Leeds






... och den här liraren struntar blankt i både det ena...











...och det andra











Till synes blir inte mycket gjort den här helgen, förutom disken, tvätten, handla hem mjölken, de där bitarna....
men ändå,
i dag har jag gjort något som känns stort för mig
och bara för några månader sedan tämligen omöjligt
(lyckligtvis förvånar jag mig själv i bland)
Att lägga på luren och känna att det inte bara var ord
utan att jag verkligen menade det jag sa
Att jag bara känner mig glad och uppåt
i stället för bitter och svartsjuk
Att jag uppriktigt unnar och till och med hoppas på lycka...
Det ger jag mig själv en guldstjärna för.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar