onsdag 1 juni 2011

Prinsen goes Leila

För alla som legat sömnlösa vill jag ge ett lugnande besked:


















Och så här blev det:















Potatisplättar på Pyrets vis, med lite fynd från f.d ame-deltagares kolonilott :-)
(ja, det är min bror som är mästerkocken i familjen!)

Och ja, jag vet, jag lovade dyrt och heligt, men när man vaknar med sån huvudvärk som jag hade i morse (och som bitit sig fast hela dan) så känns det som att ett pass på gymet blir plågsamt i ännu fler bemärkelser och därför så råkade det blir så att jag ägnade mig åt andra viktiga saker i dag... viktigare rentav. "Muminpappans memoarer".

Inskrivningen på AF är avklarad, min första handläggare, från i höst och vinter, skrev in mig. Han sa att han pratat om mig i går, och att han skulle försöka se till att jag fick lite extra stöd framöver... jag har verkligen haft tur så här långt, med empatiska, hjälpsamma människor....
Nu väntar några dagar av frihet, då det superdundervikiga basinformationsmötet (som jag varit på ett antal gånger nu) går av stapeln först nästa fredag.
Så... det finns tid för lite av varje de här dagarna:
Pumpa platt cykeldäck och hoppas att det är allt som behövs,
Kopiera papper och skicka anmälan, ansökan, försäkran, vädjan till De Som Bestämmer (och hoppas att det är allt som behövs)
Ta mig till gymet och pressa lite, det behövs verkligen
Glädjas åt finbesök i nästa vecka, vilket är så välbehövligt som något kan bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar