lördag 11 juni 2011

En tacksamhetens tanke till Fru Gran den yngre

I brist på andra kandidater har jag ägnat förmiddagen åt att bråka med mig själv.
Mitt bekväma, socialt fobiska och undflyende jag ville tillbringa dagen i soffan med film och godis.
Mitt något mer förnuftiga jag tjatade om att gå och träna.
Det är den sidan som får Envisheten med sig som vinner.
Klockan halv ett var jag på gymet.
Sista timmen var jag helt ensam där.
Det är då jag vågar prova allt jag inte riktigt förstår mig på ;-)

Apropå saker jag inte förstår mig på
mig själv till exempel
gårdagens inköp......
Min älskade vän Fru Gran den yngre och längre
har gett mig en förklaring
Jane Austen och rosor
det hänger väl i hop?
Det kan stämma...
it makes sense
Som tack får du Neverending love av mig :-)
(intet nytt under solen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar