torsdag 24 mars 2011

Pantertanten partar på

We dance to the beat of bad kissers clicking teeth  (Robyn - We dance to the beat)
Body Talk
blir ett bra soundtrack när jag kör till Göteborg i morgon.














Och of course
lite Marit Bergman
"Baby baby dry your eyes
and tell the girls I´m back in town" *moahaha*













Jag har insett att det troligtvis blir två utekvällar i stället för en.
Och jag som inte har varit ute sen de där små skivorna började tillverkas.... vad heter de? Dc? Cd?

Den här helgen har jag längtat efter
av flera skäl...
Ett av de främsta är att jag ska pussa och krama världens sötaste tjej, vare sig hon vill eller inte, för jag har saknat henne hur mycket som helst :-) Vi ses snart, lilla Pyret, och då ska din mamma och jag damma av partydojorna och göra en viss tillställning högst osäker ;-)

Ha en bra helg gott folk! Det ska jag ha, tror jag bestämt :-)

1 kommentar: