tisdag 8 februari 2011

Tomrummet fyllt!

I dag fick jag min ring (blixtsnabb leverans!) och jag bara älskar den. Sitter helt perfekt, är så snygg och så jag. Jag behövde den verkligen..... MiNiMi Design, Tusen Tack!!!















Även om det blåser ute, så skiner i alla fall solen i dag, efter några dagar av regn.
Jag antar att vissa urladdningar är oundvikliga, kanske till och med nödvändiga... men det är verkligen inget jag mår bra av. Helgen som gick var eländig. Men nu är den över.

I går fick jag mitt nya hyreskontrakt.
Svart på vitt.
Det här är en förhandsglimt, för den som vill:

Vardagsrummet, som troligtvis ska delas mitt itu och även tjänstgöra som "sovrum". Nedanför ses balkongen, som förhoppningsvis ska göra livet lite enklare och roligare för Charlie.




Matplatsen, där köket återfinns till vänster. En riktigt behaglig plats och en av anledningarna till att jag föll för lägenheten.

Och här är brudarna som ska bo där :-)


I eftermiddag ska vi åka och titta på en alternativ lösning för D också. Hon har ingen bestämd plan för närmaste framtiden än...  Hoppas på det bästa!

Som ringer på mitt finger säger:

Jag skall finna en väg eller skapa en.

 



5 kommentarer:

  1. Ja du vi lever efter samma devis.
    Jätteroligt att du blev så nöjd. Såna mail som det du skickade idag får mig att le resten av veckan.
    Tack tack tack !!!!
    Som sagt ego ringar ÄR bättre :-)

    SvaraRadera
  2. :-) Vad kul att du tittade in! Jag är glad om jag kan ge något litet tillbaka, för du har verkligen gjort något bra för mig! Jag älskar min egoring! TACK!!!

    SvaraRadera
  3. jättefin ring!
    var får man tag på en sådan?!

    /lyckokatt

    SvaraRadera
  4. Visst är den snygg! Jag har beställt den från www.minimidesign.se
    Jag kan verkligen rekommendera sidan. Jättefina smycken, bra priser, snabb leverans och mycket trevlig hantverkare :-)

    SvaraRadera
  5. Kanonfin lgh och ursnygg ring. Det kommer att bli jätte fint för dig och Charlie.
    Annars finns ju vi här och nu har vi massor av plats för er,men då måste ni tillbaka till götet.
    puss

    SvaraRadera