fredag 21 januari 2011

Ut med det gamla!

Och då menar jag inte D ;-) 
I morgon ryker min sovmorgon, då ska jag, D, B-B och hennes söta gubbe åka till Motala och kränga lite skräp på loppis. Tidningar skriver om "Årets fattigaste helg", och jag kan lätt förstå vad de menar. Hoppas att Motalafolket sparat några tior i alla fall :-)

Det är verkligen skönt att rensa ut och göra sig av med saker som bara står och tar upp plats, saker som man sparat för att de kanske skulle kunna komma till användning vid något tillfälle. Eventuellt. Men efter ett antal år tror jag inte att det där eventuella tillfället dyker upp.
Ut med skiten bara.

Får vi i hop till bord, bensin och lite lördagsgodis så får det väl betraktas som lyckat.
Jag hoppas på att åka hem flera lådor lättare.
Jag inser att jag inte kommer att bo på 135 kvadrat i framtiden.
Men hellre 40 kvadrat än hela stadsparken.
Frågan är var Charlie skulle trivas bäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar