söndag 29 augusti 2010

Det där gräset på andra sidan.....












...är det verkligen värt besväret??


I dag trotsade solen prognosen och bjöd i stället en härlig höstlik dag, oemotståndlig för en sån som jag.
Med mobilen i ett hårt grepp tog jag en promenad till Tycklingebadet. Såg några härliga gestalter på vägen :-)

Mycket har jag efter min mor, mer eller mindre praktiska och användbara egenskaper, men koskräck är inte en av dem..... inte så länge det finns stolpar, trådar och gärna elektricitet mellan mig och kreaturen.

















































En annorlunda ko....












...såg ut att trivas bra
































Det här är jag














Det här är min nya fikamugg

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder /Linda G

    SvaraRadera
  2. Åh! Du är bäst! Så underbart humoristisk, gillar verkligen din blogg. Kram från ditt hängivna fan(s)/Åsa

    SvaraRadera
  3. Men tack! Ni är alltför vänliga! :-)

    SvaraRadera
  4. Jätte fina ko bilder! Du kanske kan ta en KOPIA Pia o skicka till mig..Hähähähä..

    Hallbergskan..

    SvaraRadera