tisdag 27 juli 2010

Jag säger (not Simon)

Jag målar en stol (färgen är mycket grön).
Jag har ingen halv melon på huvudet.
Jag kan inte dansa tango.
Jag kan inte dansa över huvud taget.
Jag har köpt en mycket stor och mycket vacker hallspegel.
Jag tycker inte om att titta i hallspegeln (men fickspegel på väggen var väl ingen bra idé).
Jag hade min sambo hemma i exakt ett dygn (hon kommer tillbaka på fredag).
Jag har fått träningsvärk i ryggen av att slipa (?).
Jag kan inte se filmer som Tom Cruise medverkar i (inte en enda).
Jag kommer snart att skapa etiketten "reklamplågor" för att jag måste.
Jag glömde kolla om de sålde billiga cykelhjälmar på Ica Maxi.
Jag har ett muminplåster på höger ringfinger.
Jag har fått ett remiss-svar (som jag väntat på i 17 månader).
Jag är välkommen till Psyk i Motala den nionde augusti.
Jag kommer att vara där i tid.



















Jag har inga problem med ramen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar