onsdag 2 juni 2010

Kungligt kaffe!

Det var väl det jag trodde. Det blev en mycket bättre dag i dag. Sol och alldeles lagom varmt. Åkte en sväng till Motala och handlade och åt middag. När vi kom hem gjorde vi kaffe och små godispaket som vi tog med oss ner till Vättern. Det var ganska många som vågade sig i vattnet, men nästan samtliga påpekade också att det var fruktansvärt kallt!

Kaffet ja, det var inte vilket kaffe som helst, utan Classics "SVEA", som ingår i Den Officiella Bröllopsserien ;-)
Gjorde ett litet inköp, på underbara Haga interiör i helgen, en butik med den goda smaken att köpa in t ex muminsaker, Walk on Water och lite kungligt. Det fanns sex motiv att välja mellan, jag köpte de mest klassiskt rojalistiska! Nu fattas bara ett par tjusiga muggar :-)


Och i dag har jag äntligen fått tummen ur och beställt resa till Stockholm och bröllopet. D hittade två fina flaggor häromdan, som vi kan vifta med. Hon blir bara klokare för varje dag...

På Facebook läser jag om hur min mor samlar krafter inför morgondagen. Då kommer nämligen hennes enda dotter och förgyller tillvaron! SOM hon längtar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar