onsdag 23 juni 2010

Blä

INTE direkt Little miss Sunshine i dag.... Vaknade ur en lång mardröm där i stor sett hela min familj hade omkommit, en dröm med "Sjätte Sinnet"-twist, där det visade sig att även jag var död, och den enda som överlevt allting var min far, som stod i vårt kök och lagade mat åt sin döda familj och grät... Vi såg honom, men han såg inte oss.

Så Godmorgon Sverige och välkommen till en underbar dag, där första punkten på programmet är möte med Arbetsförmedlingen och Kommunhuset, där närmaste framtiden kanske avgörs just precis i dag. Kanske börjar jag jobba i morgon? Är jag redo? Ser jag ut som en Orup-låt?
Usch.
Jag säger usch.

Jag har aldrig någonsin känt igen mig i Fröken-Sverige-Brudarna som bara ääääääääälskar att träffa massa nya människor och bara äääääääääääälskar nya utmaningar....
Jag bara hatar allt som har med ovanstående att göra.

Ännu ett möte med en ny människa som ska sättas in i min historia. Jag vet inte hur många gånger jag berättat, hur många gånger det har brustit för mig inför nya ansikten och hur många fler gånger jag ska behöva upprepa samma sak igen.

En timme till drabbning.
Jag återkommer..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar