lördag 29 maj 2010

Vilda Västern Via Vida Vättern

Känner ingen sorg för Göteborg


Jag tror det är ömsesidigt


This used to be my playground

Men jag plockar russinen ur kakan (varför russin, varför inte choklad???)
En dagens på Aldardo så klart
En glo-runda i Haga
och inte minst (fast ändå på sätt o vis) det underbara lilla monsterpyret.
På en månad har nya tänder kommit på plats, håret blivit både längre och tjockare och nya ord och läten hittats på :-)
Jag hävdar att hon har prins-frisyr.
Det verkar inte uppskattas av den ömma modern.
Den ömma modern är inte rojalist.
Den ömma modern är inget fan av Carola.
I bland är hon väldigt lik min mamma. I dag frågade jag rakt hur sjutton vi kan umgås med varandra. Hon svarade att det var just därför. För att hon är så lik min mamma.


Jag måste verkligen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar